Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

03.06.2010

Prajitura mea cu gem


Vine vara bine-mi pare
Mult gem am in borcane!

Nu am gasit alta rima...
Asa ca a trebuit sa gasesc o solutie sa scap de el ... pentru ca in curand mama mea cea draga va prepara unul nou noutz, si tot rasfoind prin bloguri am gasit reteta lui Mimi care m-a facut fericita pe ziua de azi. Este exact reteta pe care o mancam cand eram mai mica si exact aceasi pe care o am notata si eu in carnetelul meu de retete dar intr-o varianta foarte comnplicata pe care nu as fi executat-o nici in ruptul capului azi.
Este foarte usor de facut si satisface familia de dulce pentru o o buna perioada de timp.

Ingredientele sunt pe cat de simple, pe atat de la indemana oricui.
-4 oua
-o cana zahar
-o cana ulei
-un praf de copt
-esente
-faina cat cuprinde
-gem
Ouale se bat putin cu zaharul, se adauga uleiul cate putin,esenta si apoi faina amestecata cu praful de copt - trebuie sa iasa un aluat un pic mai tare care se intinde cu mana in tava de aragaz unsa si tapetata cu faina.
Din aluat se pastreaza cam un sfert( inainte de al intinde in tava) in care se adauga faina pana devine tare tare si se poate da pe razatoare.

Peste aluatul intins in tava se pune un strat de gem de care vreti voi si apoi aluatul tare dat pe razatoare.
Se lasa la cuptor pana se rumeneste un pic deasupra

Din pacate nu am executat nici o poza in timpul prepararii caci nu eram sigura ca va iesi ceva demn de fotografiat. Data viitoare poate.

http://cumimiinbucatarie.blogspot.com/

2 comentarii:

angiconst spunea...

Vine vara bine-mi pare
Mult gem am in borcane!

Iata o rima... :)

my cuisine spunea...

buna rima...o imprumut si eu..

Prietenii mei

Toate retetele sunt pe Petitchef
Related Posts with Thumbnails