Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

15.10.2008

NEGRESA ( tapetata cu stafide)


Ingrediente:
1 ou,
1 cana zahar,
1/2 cana ulei,
1 cana lapte (caldut),
2 cani faina,
1 praf de copt,
3 linguri cu gem,
3 linguri cacao.
Se freaca oul cu zaharul, se adauga uleiul, laptele, gemul.
La final se adauga faina cacaoa si praful de copt.
Compozitia se pune in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.
Se coace in cuptor la 175 de grade C, aprox.35 de minute .
Se verifica cu scobitoarea pt a vedea daca s-a copt.
Se lasa in tava sa se raceasca.
Cand este rece se topeste o ciocolata (alba, cu lapte, amaruie-dupa preferinte) si se intinde deasupra.
Se portioneaza inainte sa se intareasca ciocolata complet.
Merge si cu ciocolata alba deasupra, sau nuca, sau daca o faci in forma rotunda poate fi folosita ca blat de tort.
P.S. Eu am pus pe deasupra pentru ca nu aveam ciocolata, stafide si ca sa stea lipide de blat am insiropat blatul direct in tava in care e cu gelatina cu fructe(preparata asa cum scrie pe pachet) si am pus stafidele deasupra care s-au lipit numaidecat. Am mai dat la cuptor cateva minute si gata.

0 comentarii:

Prietenii mei

Toate retetele sunt pe Petitchef
Related Posts with Thumbnails